Als Administratief medewerker draag jij bij aan een correcte vastlegging en archivering van (financieel)administratieve gegevens. Dit doe je door (pro)actief (financieel) administratieve werkzaamheden te verrichten. Hierbij werk je samen met je collega’s om zo te zorgen voor een efficiënte en snelle verwerking van de gegevens. Indien nodig ben jij de vraagbaak van je collega’s op financieel administratief gebied.

Over Klein Poelhuis Technisch Beheer:

Klein Poelhuis Technisch Beheer Lichtenvoorde is een professioneel, klantgericht en innovatief bedrijf, dat niet alleen de techniek hoog in het vaandel heeft staan, maar juist ook haar medewerkers. De kwaliteit van ons werk staat of valt immers met de mensen die het uitvoeren. We besteden daarom veel aandacht aan onze medewerkers en de manier waarop zij met hun werk bezig zijn; ontwikkelmogelijkheden zijn er volop.

Wij realiseren uiteenlopende klantenwerkprojecten en -klussen en dynamisch contractbeheer in een gevarieerde klantenkring, wat een diversiteit aan (duurzame) technieken en installaties met zich meebrengt. Van ad hoc storingen, onderhoudswerkzaamheden en verbetervoorstellen tot het complete beheer van installaties.

Wat ga je doen:

In deze functie ben je verantwoordelijk voor een juiste verwerking van financiële en administratieve gegevens binnen het bedrijf. Samen met je collega’s zorg je voor een sluitende en accurate financiële administratie, bij obstakels zorg jij dat deze snel verholpen worden. In deze rol heb je een divers takenpakket; je houdt je bezig met de in- en verkoopfacturatie en het crediteuren en debiteurenbeheer in de breedste zin van het woord. Daarnaast ondersteun je, waar nodig, het Hoofd Administratie met het aanleveren van correcte (financiële) gegevens en rapportages. Als (ervaren) administratief medewerker geef jij inzicht in administratieve processen en initieer jij acties om deze te verbeteren.

Een allround uitdagende functie om met verschillende aspecten van het vak in aanraking te komen en met jouw inzicht processen te verbeteren. Houd jij van afwisseling en vind je het leuk om in een gezellig team te werken? Neem dan contact met ons op of solliciteer direct!

Wat bieden wij jou?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid
  • Vrijheid om verbeteringen te initiëren
  • Leuk en afwisselend werk
  • Een fijne werksfeer in een gezellig team
  • Volop ontwikkelmogelijkheden
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een passend salaris, afgestemd op jouw ervaring en opleidingsniveau

Wat vragen wij?

  • Afgeronde financiële mbo 4 / hbo opleiding
  • Voorkeur: ervaring op (financieel) administratief gebied
  • Je vind het leuk om processen in kaart te brengen en te optimaliseren
  • Je werkt accuraat, proactief en staat stevig in je schoenen
  • Je bent communicatief vaardig en kan goed in teamverband samenwerken
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Syntess Atrium is een pré

Heb je interesse?

Aarzel niet en neem direct contact op met Bianca Magendans, Recruitment Business Partner van de VDK Groep. Dit kan door te bellen of te appen naar 06-83 33 77 68 of te mailen naar b.magendans@vdkinstallatiegroep.nl .

Het sollicitatieproces

Zo verloopt het solliciteren via de VDK Groep. Ontdek hoe we jou kunnen helpen om een baan te vinden.
1
Je solliciteert
Leuk dat je solliciteert! We bekijken je sollicitatie en beoordelen of je geschikt bent voor de functie en het bedrijf.
2
Het eerste contact
Onze recruiter belt of mailt je. We bespreken je sollicitatie en je carrièremogelijkheden.
3
We ontmoeten elkaar
We nodigen je uit voor een korte kennismaking. We hebben enkele basisgegevens van je nodig.
4
Het sollicitatiegesprek
Wij regelen het gesprek voor de functie waarop je solliciteerde. Of voor een andere, misschien wel beter passende, baan!
5
Je nieuwe baan
Gefeliciteerd! Je bent aangenomen. We zorgen ervoor dat je volledig voorbereid begint aan je eerste werkdag.
Vragen over deze vacature?
Bianca Magendans
Bianca Magendans

Recruiter